Thursday, August 20, 2015

他的心情平复了

吵架事件平息了,无论多么大男人的他,受伤伤心时依然像孩子一样讨肩膀!隐约知道他此时需要的我,他不肯回应我,我选择下班继续去上课!结果上课了他终于回应我了,觉得我不在乎他,结果提早离开课室直奔他家!有时候总觉得他不懂如何处理自己的情绪自己的东西,还要一幅逞强的样子,欠揍吧!吵了才来后悔,愧疚,这不是智者的行为,反而吓坏了伤害了父母的心,何必呢? 秉持着百善孝为先的信念,父母永远都是我们的最好的避风港,没有人可以再伟大的毫无怨言的保护自己的子女!伤害自己也伤透了父母的心,何必呢?
他的事情我自己也上了一课,要小心的处理,不会后果不堪设想。看了博客的幸福家庭游,小孩甜蜜的笑容让我的早上充满了阳光!谢谢你

2 comments:

  1. 做好自己... 如果彼此在乎就勇敢;) 不管谁先踏出那步...

    ReplyDelete
  2. Hello !
    Welcome. The "Directory Blogspot" it is not a spam, it's not a robot, it is a site like yours done by a person like you.
    The goal is to promote your blog in the world!
    I suggest you to publicize your blog by registering on the "international directory blogspot"
    The "directory" is 27 million visits, 198 countries of the world! and more than 19,000 blogs.
    In comments, please your URL. site name. and your Country
    Activity is only friendly
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    We hope that you will know our site with your friends.
    Thank you for your understanding
    I wish you an excellent day
    sincerely
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Thank you to follow my blog - it is greatly appreciated! O)
    We follow your blog, please follow us in return!
    +++++++++++

    ReplyDelete